کد خبر: ۲۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
سرمربی فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش شروع خوبی مقابل استقلال تاجیکستان نداشت.

مخاطب24-  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با استقلال تاجیکستان حضور یافت و به سوالات پاسخ داد. بازی راحتی نبود و ما اول بازی متمرکز نبودیم و شروع خوبی نداشتیم. یک مقدار حتی آرامش خوبی برای ایجاد موقعیت و دادن پاس هم نداشتیم. رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت‌تر بازی کنیم و به گل هم رسیدیم در نیمه اول که زمان خیلی خوبی بود. نیمه دوم هم فکر می‌کنم بازیکنان ما با تمرکز بیشتری وارد زمین شدند و با یک تفکر گلزنی و اینکه به تعداد گل‌هایمان اضافه کنیم. خیلی خوب بازی را کنترل کردند و به خواسته خودشان که زدن گل و بردن بازی و کسب سه امتیاز بود، رسیدند.

گلمحمدی تکلیف تمدیدش را مشخص کرد | کنعانی نباید این حرف را می‌زد

* پنالتی بیرانوند؟
فکر می‌کنم نقطه عطف بازی بود که با هوش خودش و درایت خودش توانست یک پنالتی و موقعیت مسلم گلزنی را از حریف بگیرد. از او ممنونیم و امیدواریم این روندی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داریم را طی کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

درگیری سروش و کنعانی؟
ببینید من کلا در صحبتهایم گفتم. یکسری مشکلات هست که فکر می‌کنم آرامش و تمرکز را از تیم ما گرفته و ریشه نبودن این آرامش را باید پیدا کنیم. مشخص است ولی در هر صورت این احترامی که تیم ما به آن احتیاج داشت و شرایطی که بعد از سه قهرمانی انتظار داشتند، مهیا نشده بود. یک اتفاقاتی هم قبل از بازی برای حسین [کنعانی] افتاد و فکر کنم تمرکز خوبی نداشت. ضمن اینکه سروش هم نیمه اول کارت زرد گرفته بود و ممکن بود نیمه دوم با گرفتن کارت زرد دوم مشکل بخورد.

انکار نمی‌کنم که درگیری لفظی داشتند اما این موضوعات باید ریشه‌ای حل شود. ما همیشه یک تیم متحد بودیم و هستیم و ممکن است در هر تیمی این اتفاقات بیفتد. انقدر شدید نبود که بخواهیم راجع به آن زیاد صحبت کنیم. هر دو از بازیکنان باتجربه و باکیفیت تیممان هستند و این مسائل ممکن است در هر تیمی وجود داشته باشد.

* فسخ با پرسپولیس؟
اتفاق خاصی نیفتاده. کارمان را انجام می‌دهیم و در شرایطی هستیم که بازیهای حساسی را در پیش داریم. بازیهای فشرده را در پیش داریم و با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و این را کلی می‌گویم که اگر اتفاقات خاصی بخواهد در این تیم بیفتد، مسئولیتش برعهده کادر و بازیکنان نیست. اما با تمام وجودمان کار می‌کنیم و علی رغم محدودیت‌ها فقط با قدرت برای شادی دل هواداران کار می‌کنیم و این کار را خواهیم کرد.

* حضور هواداران؟
نکته خیلی خوبی اشاره کردید و من یادم رفت از هواداران تشکر کنم. این برد را واقعا مدیون حضور هواداران هستیم، خصوصا روی صحنه پنالتی. البته علی [بیرانوند] هم خیلی تمرکز داشت اما به نظرم این پنالتی را هواداران گرفتند و گل‌ها را هم هواداران زدند. البته گل قشنگی بود و آقا سعید [صادقی] زحمت کشید اما واقعا از هواداران تشکر دارم و نمی‌دانم چگونه باید مراتب ارادت و دوست‌داشتنم را به آنها برسانم اما از تک تک هواداران و خصوصا زنان که یک مقدار از زمین دور هستند و شایسته این هستند که بهترین جای ورزشگاه را به آنها بدهیم، تشکر می‌کنم. دوست نداریم هواداران خانم یک جای دور و پرت از ورزشگاه باشند و شایستگی این را دارند که نزدیک زمین و روی بهترین صندلی مستقر شوند.

اتفاقات مجازی هفته پیش کنعانی
حسین [کنعانی] که وارد بازی نشد. در مصاحبه حرفهایی زد که اصلا نباید می‌زد و حرفهایی زد که اصلا واقعی نزد. به نظر در مورد اعداد و ارقام بزرگنمایی کرد. یک سری ورزشکاران هم موضع گرفتند در این باره و من همینجا از آنها می‌خواهم که فضای ورزش را با صحبتهای خودمان خراب نکنیم. می‌دانم آنها هم واقعا برای مردم و کشورشان زحمت می‌کشند و حقشان است که بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند، منظورم همه ورزشکارانی است که برای مردم تلاش می‌کنند و به مدال‌های رنگی هم می‌رسند. هیچوقت نباید تبعیض بین ورزشکاران باشد و من هم موافق این موضوع هستم. در دنیای حرفه‌ای و کشورهایی که پیشرفته هستند، فرقی بین یک دونده قهرمان و یک شناگر وجود ندارد. حالا بحث فوتبالیست‌ها یک مقدار متفاوت است و همیشه این داستان‌ها هست که باتوجه به استقبالی که از فوتبال می‌شود در سراسر دنیا، دستمزد فوتبالیست‌ها متفاوت است. اما همه کسانی که زحمت می‌کشند برای کشورشان باید به حق و حقوقشان برسند.

* خروج از آزادی؟
این امکان اصلا وجود ندارد. تمام بدبختی این ورزشگاه را ما دادیم و مصدوم دادیم. بازی النصر را اینجا باختیم و با ذوب‌آهن مساوی کردیم. آنهایی که از اینجا باید بروند، کسانی هستند که این ورزشگاه را به این روز انداختند. ما تیم پایتخت هستیم و این تنها ورزشگاه پایتخت است که می‌تواند میزبان هواداران باشد. تیم ما بدون هواداران اصلا معنی ندارد. تازه این زمین اصلا تحفه‌ای نیست که بخواهند منتش را سر باشگاه پرسپولیس و استقلال بگذارند. این ورزشگاه احتیاج به رسیدگی خیلی بیشتر دارد. لیاقت پرسپولیس و استقلال این نیست که در این ورزشگاه بازی کنند و باید ورزشگاه مجهز بسازند اما حالا که ورزشگاه بهتر شده، می‌گویند باید بروید بیرون. نمی‌دانم چطور رویشان می‌شود که بگویند ما و استقلال از این ورزشگاه برویم بیرون. کسانی که باید بروند بیرون آنهایی هستند که ورزشگاه را به این روز انداختند. آنها به ما ضربه‌های زیادی زدند و اشکالی ندارد این ضرر را جبران کنند ما برویم.

* تمدید قرارداد با پرسپولیس؟
ببینید شرایط کارکردن باید مهیا باشد و ما شرمنده مردم نشویم. اگر این شرایط مهیا نباشد و امکاناتی که این تیم می‌خواهد... شاید ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ و حذفی باشیم و باید در آسیا آبروداری کنیم اما با این شرایط خیلی سخت است. نمی‌خواهم هیچوقت شرمنده هواداران باشم و دوست ندارم به این شرایط برسم. اگر شرایط برای ادامه کار در پرسپولیس مهیا باشد، آماده هستم اما در هر صورت برای همکاری و کارکردن احتیاج به امکانات خیلی بیشتری هست.

* فشار مسابقات و درخواست از سازمان لیگ؟
من ترسی از فشردگی مسابقات ندارم. جوانان خوب و باتجربه‌های خوب دارم و به بچه‌ها هم گفتم که اصلا نگران این موضوع نباشند. فقط نگران این هستم که از لحاظ ریکاوری و امکانات به مشکل بخوریم. باشگاه باید به این موضوع رسیدگی کنند. بازیکنان با تمام وجود برای شادی دل هواداران کار می‌کنند و سزاوار بهترین‌ها هستند و امیدوارم شرایط طوری باشد که بازیکنان و کادر تمام تمرکز را روی کار بگذارند. این فشار روی تیمهای آسیایی وجود دارد و شرایط خاص خودش را دارد

برچسب ها: یحیی گل محمدی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.